Siirry pääsisältöön

Huomenna on päivä uus!

 MOIKKU!

Täällä mä oon, vieläkin...jumissa epätietoisuuden keskellä. Pohdin RauMarin tulevaisuutta ja suuntaa, koska huomaan kamppailevani jaksamisen ja motivaation kanssa. Olen ottanut itselleni tiedostaen omaa aikaa enemmän mm. lenkkeillen.

 


...Ja täällä mä oon niin kauan kun viimeisen kerran kaadun..Lenkkeillessä en ole onneksi kaatuillut, mutta kieltämättä mun mieli on ollut hieman alhaalla shop-in-shop-yhteistyön päätyttyä Ketunleivän omistajavaihtoon vuoden vaihteessa. Aiemmin yhteistyökuviomme markkinoinnissa potki mua instapostauksiin, mutta ilman pakottaa ulkopuolista syytä, en tahdo saada itsestäni mitään irti. Siksi onkin ollut helppo pitää matalaa profiilia, vaikka takaraivossa jyskyttää kokoajan - tee sitä, tee tätä- ajatukset. Eikä tieto kiinteistä yrityskuluista mm. tilitoimistomaksuista helpota tuskaa. ..

Joskus me eksytään, yksin pimeään. Huudetaan kunnes itketään...

 Hiljaiseloni on tyhjentänyt tilauskirjan, mutta koen sen olevan tarpeen nyt, kun huomaan suorittaneeni elämää viime vuoden ilman kunnon vapaa-aikaa. Muutokset leipätyössäni ovat osasyy jaksamattomuuteeni. Nykyään pienet päiväunet on useammin tarpeen, mikä on ollut etenkin kissamme mieleen.

Mirri-kisu hiipii aina unikaveriksi 💜


Joo, jos et tiennyt vielä niin...En ole luovuttajatyyppiä, niinpä tartuin erääseen tilaisuuteen opetella Instagram-markkinointia nettivalmennuksen avulla. Toivon, että se auttaa mua näkemään asiat selkeämmin, tuo varmuutta ja taitoa tehdä asioita paremmin, ilman stressiä ja huonoa omaatuntoa.

 Samalla, kun tilauskirja on tyhjentynyt, niin samalla mun ideakirja on täydentynyt. Ehkä tästä noustaan vielä? - Ellei, se ei ole maailmanloppu, koska elämässä on tärkeämpiäkin asioita. Oma terveys ja hyvinvointi on laitettava yrittämisen (vieläpä sivutoimisen) edelle.

Uusi mottoni onkin; huomenna on päivä uus!

Jos tänään ei ehdi tai jaksa, niin yleensä siihen on uusi mahdollisuus huomenna.

💙 💚 💛 💜

Täällä mä oon niin kauan, kun värit ovat mun arjen valopilkkuja! Olen aina seurannut mielelläni muotia ja trendejä. Tämän vuoden väreiksi väri-instituutti Pantone valitsi KAKSI väriä; keltaisen ja harmaan. Ne kuvastavat mm. korona-ajan mietteliäisyyttä ja toiveita aurinkoisimmista päivistä. Tähän väriteemaan tartuin innolla ja tein tällaiset korvakorut sitruunaperhosen ja linnunradan väreissä. Samalla testasin tällaista uutta korvakorumallia, joka muistuttaa keväistä perhosta.

#illuminating & #ultimatelygray = RauMarin tapaan sitruunaperhonen & linnunrata

 

Kevät 💛 on mun suosikki vuodenaika. Valo saa värit hehkumaan ja oma horrostilakin haihtuu lämmön lisäännyttyä.

 

Tässä vielä luonnon oma näkemys Pantonen väriyhdistelmästä 2021

Kevät saa aikaan mussa aina pienen sisustusvimman. Pantonen vuoden värit näkyvät yleensä niin muodissa kuin sisustuksessa, mutta itse en näe näitä värejä itselläni tai kodissamme. 

Aloitin kodin päivittämisen kevääseen kukkien multien vaihdolla ja kaivoin varastosta myös perhekeramiikassa tekemäni "pääruukun" ja istutin siihen söpön vaaleanpunaisen neilikan. 

Oletko sä huomannut, että tällaiset pää/kasvoruukut ovat tämän kevään yksi sisustustrendeistä?

Tukka pystyssä kevääseen


Olet, ehkä arvannut, että pinkki on mun yksi lemppariväreistä? 😘

Tänä keväänä otin ilon irti siitä kampaajalla ja toteutin lapsuuden aikaisen haaveen vaaleanpunaisesta tukasta. Elämä saattaa olla vakavaa, mutta tukkaani suhtaudun rennosti. Sain siitä paljon hyvää palautetta ja ilahtuneita hymyjä aikaan, joten tässä se vielä teillekin, sillä...

 

 


 

...Sun hymystä mä voimaannun...

Lopuksi toivettelen Sulle kaikkea hyvää!

 

Etähalein, Mari 💕

 

 Kursivoidut ja pinkit kohdat tekstissä ovat Reino Nordinin kappaleesta, Antaudun.





Kommentit